Ez óriási gyerekek azonnal magamhoz nyúlok, egy tréfát se lehet mondani.
Azt hittem itt lehet kötetlenül írogatni nem mindig azzal foglalkozva ki
sértődik meg, ezt most nem Gyuribára értettem, mert az ő sérelme jogos volt és bocsánatot is kértem azt hiszem.
A farsangot cikizőkről írtam ezt a „arofizmát” a Mars háborús bolygóról ( ki lehet majd javítani) akinek nem inge ne vegye magára.
Gyuribá védelmébe, hogy egy kicsit vidámabb legyen a hangulat.
Na én megyek úszni a folyóra „és ott lenn a tónál is csak egyedül élek”(Török Ádám Mini verse.) Majd este írjatok valami velőtrázoat és tragikusat.
Béke!
FIGYELJETEK EMBEREK !
én CSAK IDÉZNI MEREK !
TOPIK NYITÓ BEVEZETŐ
KÉRÉSNEK IS NEVEZHETŐ
OLVASSÁTOK MOST !
TOPIKNYITÓ POST
▼
“Mivel én vagyok az egyik legöregebb dobos, aki még ismerte és játszott az 1900-as zenész generáció tagjaival, úgy érzem, hogy leírhatunk jó kis sztorikat melyek velük kapcsolatosak.
Azt kérem, hogy tartsátok tiszteletben ezt a topikot!
Köszönettel,
Martonosi György “
“egy rendőrgumibot vágunk a seggébe és fellőjük a Marsra”
Ezzel most (mint eddig már oly sokszor, máshol is) rendkívüli intelligenciáról tettél tanúbizonyságot, láthatóan komoly tisztelettel viseltetsz jelen topik iránt. Gratulálok!
Sakkilag tekintenénk a helyzetett ha Gyula a Dob Király
akkor Te vagy a Dob Királynő.
Döntse el mindenki magának melyik a fontosabb egy társasjátékban
a zenében.
Csak itt ne csinálj most kérlek Sakk Mattot.
A farsangok meg a félreértések elkerülése végett:
imígyen közölhetem életem megszépítői és bearanyozói voltakezek a szent napok az életemben. Évek óta csak erről tudok beszélni minden elfogultság nélkül boldogan az itten és budapesti kollegákkal.
Ha valaki a továbbiakban cikizni meri a Dobosok Farsangját szóljál nekem és annak a Ricsivel és a Szőke Karcsival egy rendőrgumibot vágunk a seggébe és fellőjük a Marsra ott keressen jobbat ,és ellenségeskedjen ott a továbbiakban.
És én ezt is le merem írni, hogy Kovács Gyula még hasonlót se tudott
volna csinálni se úgy ,de semmilyet se.
Amit TE itt az ütősökért és a fiatalok fejlődéséért zenei taníttatásáért letettél az asztalra az nemzeti szempontokból és nemzetközileg is és most már ordítok KOLOSSZÁLIS.
Drága jó Gyuribá
Nem azért írtam, ha jártál volna hozzá, mintha szükséged lenne az oktatására.
Inkább azt akartam kifejezni, ha közelebbről ismerted volna, talán istenítenéd te is.
Még 1x millió bocsánat kolosszális érdemeidet nem vitatja senki. És főleg én hogy jönnék ahhoz, hogy kérdőbe vonjam azokat én hozzád képest a kis tanítvány senki.
NE TEGYED EZT KÉRLEK „a” KIVÁNTSIBB FELEIDDEL ! ! !
MEGKÉRÜNK; ISMERTESS TOVÁBBRA IS „eleiddel”
TISZTÁBAN VAGYOK; HOGY MINDEGYIKÜNKNEK Más, Más DOLOG FÁJ
DE ÖRJÖNGENI FOGOK, MINT GYŐZyKE = „Jáj Buksikám ! jájjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ☻
Igen legyen béke, nekem már 68 évesen nem hiányzik a rejtett fikázás,(ha jártál volna hozzá…) úgy érzem, hogy megtettem 90 óta mindent,
hogy jobb legyen nekünk ütősöknek, de értelmetlen és csak a hiúság generálta vitákba már nem szállok be.
Igen, én rendeztem emlékkoncertet, mert tisztelem őt, sőt a kottáját is olyan formában rendeztem volna el, ahogy Ő azt belül hallotta…és ismertem őt, sőt olyan formában nyílt meg nekem, hogy arról soha nem beszéltem, és nem is fogok.
Számtalan fikázást kaptam a Farsangokkal kapcsolatban is. Lehet csinálni, tessék megpróbálni. 10 évig írhattam a zenészbe, amikor nyíladozott nálunk minden. Nekem ezek azok a dolgok, melyek ebben a korban is energiát és örömet adnak.
Akkor elbúcsúzom és kívánok nektek sok jó dobbőrt, bulikat, egyebeket! ))
A keresett zenészeket majd más formában kutatom fel.
Íratlan fórumetikett szempontból egyszerűen értelmezhető a helyzet. K.Gy topic van külön Neki szentelve.
Úgy ahogy van Portnoy meg Greb topic, és ha pl. valaholszó is kerül róluk másik topicban át szoktunk lépni a sajátjukba. Ha pedig kifejezetten róluk szól az adott post és máshova kerül, szóvá is tesszük. De nem azért mert nem szeretjük őket….
De legalább valamennyire legyen tematikus a fórum.
Béke
Gyulához sokszor felmentem, amikor külföldről hazajöttem. Sokat beszélgettünk szakmai dolgokról, panaszolta, hogy a bérház miatt kénytelen gumilapos szösszeneteket tanítani. Zab Pista hozott neki kottákat…
Imre és a Vilike már egy újabb generáció.
Kérlek ne vitatkozzunk, én szerettem volna megtalálni sok öreget, nem kizárólag dobosokról van szó.
Nem bántani akartalak.
Sziasztok
És ennek ellenére ő volt a Dob Király ezt senki nem veheti el tőle.
Jó lenne, ha vázolnád ki volt Köszegin és Javori Vilikén és Peceken kivűl hasonló kvalitású dobos ahogy írod(azonos tudású) a maga idejében, mert nem egészen vagyok képben. Mondjuk az ő idejében 1950-1978-ig.
Nem tudom ismerted személyesen?
Vagy ha jártál volna hozzá órára kicsit nem ellenségeskedő ömlengésnek vennéd.
Különben miért és milyen alapon kellene őt kizárni ebből a topikból ö is összefügg ezzel, ha Portikról beszélünk nem lehet eltitkolni, hogy a barátja volt. Írjam azt csíííí most itt nem lehet gyerekek gyertek át egy másik ömlengő topikba.
Ezt pont tőled nem vártam , aki Kovács Gyula In Memoriam estet rendezett.
Én őszintén megmondom azt tartom kicsit furának, hogy mostanság sokan akiknek nem volt annyi köze a jazzhez és a zenéhez, dobhoz, mint K.Gy-nek Tiszti Keresztet kapnak meg hasonló kitüntetéseket.
Ő az igazi zseni akinek annyi pénze nem volt, mivel ignorálta a meg nem értő politikai hatalom, melynek ellensége volt, hogy a tanítványoknak kellett összedobni a pénzt a temetésre. Sajnos az irigy kollegák is tönkre tették lehetne neveket mondani feljelentésekről és III/III-as ügyekről stb.
Annak örülök, hogy ennek a legendás dobosnak a topikját nagyon sokan olvassák. Jó majd megpróbálom ennek megfelelően a zavaró részeket innen eltávolítani, mivel itt csak vendég vagyok.
Ez nem egészen így van Gyuri!
Nem kell imádnod, de hogy K. Gy felsztárolt valaki volt az egyhén szólva sértő is lehetne a számára, mert éppen ő volt minden oldalról elnyomva és lehetelenné téve.
Pontosan azért nyitottam ezt az oldalt, hogy ne egy ember ömlengését kelljen éveken át hallgatni egy kétségtelenül szines egyéniségről, de ez a fajta imádat legyen magánügy, jogos magánügy, de ne kivánja senki, hogy folyamatosan egy felsztárolt valakit imádjak, hiszen abban az időben sok azonos tudású zenész volt, akiket nagyon tiszteltünk, szerettünk. (bocsánat Charlie bátyó)
Tele vagyok érdekes sztorikkal, és nem biztos, hogy szakmai ihletésűek lesznek, inkább az akkori társadalmi közeg ihlette emberi történetekre gondoltam. Akkoriban összejártak a zenészek a bázisokon, pl. Emke aluljáró, Bosnyák, Művész.
Beindul ez csak szólaljanak meg az öregek, arra várok én is. Beleértve magamat is.
Nem Örkény ívű sztorik lesznek, de talán előkerül a feledésből néhány zenész társunk, akikre már szinte senki sem emlékezik.
az evolúció meg van a zenében és a zenélésben is. Alapvetően minden jobb lett, hangszer, információ áramlás (nagyon fontos, hogy az otthonában ülve bárki bármit menézhet ami érdekli, nagyrészt ingyen), stb. Ettől aztán aki kicait komolyan veszi, és ésszel használja a lehetőségeket, nomeg van egy kis tehetsége, pillanatok alatt hatalmasat fejlődhet. Meg az ízlés is változik. Ettől függetlenűl a régi zenészektől rengeteg dolgot lehet tanulni, a régi zenékből még többet.
A zenésztörténelem fennmaradása miatt érdemes ezekkel a történetekkel foglalkozni, viszont én soha nem tartottam jónak, ha egy fiatalabb, bálványként, egyetlen követendő példaként kezel valakit.
Kicsit jobban értelmezhető történeteknek én is jobban örülnék (az általam ajánlott Örkény írás ebből a szempontból jó ). De én Buddy Rich és Gene Krupa szólóit a mai napig tátott szájjal nézem azért. Persze egy Ginger Baker-féle duplázós szólót ma már máshogy szemlélel az átlag dobos, de annak is megvan az értéke, csak ehhez a megfelelő korszakba kell helyezni.
Természetesen ebben a topikban nem a 70-es évek és a 2010-es évek technikai összehasonlítása a cél, tehát elnézést kérek az Offért. Sokkal inkább társadalomrajzi és emocionális sztorikat kérnénk. Az idősebbeké a szó…
Kölyökkoromban (90-es évek) mi még Scatman John-t és 2Unlimited-et halgattunk nameg az összes 90-es disco slágert, aki pedig nagyon lázadt az bevállalt egy House of Pain vagy Prodigy kazit, de az élőzenét nemigen súroltuk. Később mikor felnőttem akkor kezdtem eltolódni a valódi hangszeres zene irányába, legelőször persze szigorúan rock és metál majd funky és latin vonalon. Legújabban pedig már klasszikus zongorát tanulok és összhangzattant. Sajnos mire én az élőzenéhez felnőttem szellemileg addigra az itt említett nagy nevek már kiöregedett és idejétmúlt legendákká váltak. Mihez kezd egy mai fiatal dobos a nagy tiszteletű Kovács Gyula 40 évvel ezelőtti cizellált dobszólójával mikor a haverja a metálkór zenekarában szétdarálja az agyát a duplázással meg az iszonytató sebességű sextolákkal. Míg a nagy zeneszerzők nevei évszázadok múltán is etalonnak számítanak addig napjainkban a dobosok oly mértékű technikai újítást hoztak használatba melyről a hetvenes évek dobosai nem is álmodtak. Az akkori korszak nagy neveit és az utókornak tett munkásságukat tiszteletben tartjuk, de az új generációk számára inkább lesz Borlai Gergő vagy Joey Jordison az etalon mintsem bárki a hetvenes nyolcvanas évekből.
Egyébként pedig a Kovács Gyula topikhoz hasonlóan igen tisztelt Charlie mester billenytűzetén csúszik el az értelmezhetőség határa. Minden tiszteletem mellett megjegyzem, hogy képtelenség kibogozni a szavak, mondatok összefüggéstelen kavalkádját, mintha egy külföldi cserediák próbálna mesélni az osztályáról. Please speak more slowly!
Szerintem néha segítene, hogy a postoló visszaolvasná amit ír. Szerintem néha Ő is meglepődne:-))))
Szerintem is vannak ködös történetek, de lehet hogy az Én készülékemben van a hiba:-)))
14 – PEDIG MÁR RÉG ÓTA NEM(csak)PELYEDZIK AZ ÁLLAD
14 – AZ ÉVEK SÚLYÁTÓL MÁR KEZD GÖRNYEDNI A VÁLLAD
14 – ÉS MÉGSINCS AZ ÖREGEKRŐL SEMMI EMLÉK NÁLLAD ? ☺
ÖSSZE DOBUNK EGY KLÍMÁRA
CSAK NE HAGYJAD ABBA MÁRA
NA
22 – TEHÁT HA JÓL EMLÉKSZEM; OTT MÉLTÓZTATTAD ABBA HAGYNI , HOGY FELCSEPEREDETT
22 – ÉS VALAHOGYAN KIDERÜLT; HOGY NEKED TULAJDONÍTHATÓ A CSEPP EREDET ☺
Judit később férjhez ment egy olasz maffiózóhoz – lelőtték őket. Elzáról nem tudok semmit. Gyönyörű elit k-k voltak, tele kedvességgel, humorral.
A Belvárosiban mindíg ők szervezték a hat zenésznek a rántott csirkét…Egyszer a műsor közepén a fejembe nyomott a szaxis egy rekvizit kalapot, oszt én lazán beájultam a Premierem közé. Alfonzóék éppen ott iszogattak, felkapott, kivitt a levegőre és helyrepofozott.
Tényleeeg, Emke és aluljárója, na és a Bosnyák téri piac reggelenként a friss karajjal és sok-sok zenésszel, akik ott sztoriztak-tunk…..gyönyörű évek voltak, én akkor a Belvárosi Varietében játszottam Rahói Ernő zenekarában. Állati komoly műsorok…akkortájt együtt laktam Judittal és kedvesével(leányka vót) a Rote Stern szállóban. Ha nem lesz melegem indulnak a sztorik.
….anno játszottam a Beamter Bubival a Pilvax jazz clubban. Bubi bácsi szeretett volna valahol próbálni.én akkoriban Mátyásföldön laktam albiban pár zenész cimborámmal….így felajánlottam neki menjünk ki oda próbálni.
Erre csak ennyit mondott……56-ban nem disszidáltam….csak nem képzeled,hogy most fogok?…. és különben is…. sem hoztam magammal útlevelet!!
Egyszer régen az Épitők Jazzklubban a Petőfi S. utcában a 70-es években, a Jávori Vilike játszott a Csík,_ Fogarasival,…ment a koncert dobszoló,Vilike mindent beleadott,mikor is egy részeg fasz rápöckölt egy papirgalacsint az arcára!
Vilike felállt és olyan elementáris dühhvel kereste az elkövetőt,hogyha megtalálta volna biztosan felnégyeli!!!
sajnos nem találta meg!
Sziasztok,
bár nem régi zenésszel esett meg a történet, hanem velem nem is olyan régen a nyáron, de a Bubi kapcsán, ha már belinkeltétek had osszak meg veletek egy könnyű kis sztorit:
szóval a debreceni Campus Fesztiválon nagysikerű koncertet adtunk, és hajnalig mulattunk a haverokkal, így reggel mentem ki a vonat állomásra, hogy haza jöjjek Budapestre. A villamoson nem volt jegyem, de a megállóban mondták, hogy a villamoson is lehet venni, na én fel is ajánlottam az ellenőrnek, hogy veszek, de monda, hogy már késő, mert a vezetőtől kellett volna (amit nem tudtam) ezért megbüntet! Ezek után már csak azért sem fizettem neki, mire rendőrt hívott. Közben beértünk a pályaudvarra, megvettem a jegyet a vonatra, és vártam a peronon, mire odajön a rendőr az ellenőrrel és igazoltatni akar… Na, akkor már kezdtem nagyon mérges lenni, és nem igazoltam magam, mire a rendőr kérte, hogy diktáljam be az adataimat. Erre én mondtam is szemrebbenés nélkül: „Neve: Beamter Jenő” …
A rendőr írta, majd egyből le is kérdezte rádión, és hát mivel nem stimmeltek az adatok elő is állított (bilincsben!! – biztos veszélyesnek tűntem az Artist Stage Pass-szal az oldalamon). Aztán persze elengedtek, és este már Zentán játszottunk, de a vége egy feljelentés lett, mivel félre vezettem a rendőrséget, és pénzbírság…
Na, bocs, csak a Bubiról jutott eszembe! Egyébként nagy érdeklődéssel olvasom a sztorikat!
Üdv
Dózsa mozi, 1958. Artista műsor duóban kísérve . Volt egy alkalom, amikor nem vertek meg. Mert visszaütöttem a GINA nevű volt légionista bandavezérnek, respektálta…Tiszta Rejtő feeling.
Hatvanas évek. Danuvia Kulturház, a “VIA”. Ponó Pistit kitiltották Zuglóból is, mert mindenkit laposra pofozott. Hatvanas évek vége. A “Ponó” nagyon jó dobos lett. Garay, Csibe…. Pista hol lehetsz?
Charlie Kedvesem!
Bocsánat, de azért nyitottam nagy udvariasan ezt a topicot, hogy ne másszak bele a Gyula imádatodba, de az lenne a jó, ha össze tudnék gyűjteni emlékeket a hádorú előtti és utáni csodás vendéglátós zenészekről, valamint az ötvenes, hatvanas évek méltatlanul elfelejtett dobosairól, kiknek nem jutott egy Charlie nevű imádó A Gyula emlékára ott vagyon Nálad!
Vasárnapi ünnepi sztorim következik használjátok egészséggel
von Charlie Jersabek(Budapest) magán dobos alias Karl Jersbek (Nyugatnáci).
A Veszelinov nagy király és mágus volt 5 perc múlva megbocsájtott.
És nem kellett kifizetnem a 800 Ft-os Ludwig 22 ’’-es bőrt.
300 Ft volt az ORI gázsim.
A Gyula Mr Dob nagyon mérges volt a Veszelinovra, mert rontotta az ő nagy hírnevét, említettem néki a hétvégen az ő dobján Ludwig (már a Ludwignál rosszul lett Gyulám sajnos ez neki nem jutott. Csak hamis Ludwig „Dubán” de
eredeti Ludwig pergővel és gépekkel) rontom a levegőt, megjegyezte te jobb vagy nála Charlikám .Még hozzá biggyesztette a Veszelinov az Budapest szégyene jelzőt is és úgy küldött el felkészítve felturbógumilapozva a nagy ellensége ellen.
A technikus dob-roadom a Bütyök nem mert feljönni, akkor anno még a színpadra, mert annyian is voltak. Kb. 700 fizetős vendég mind a Demjén Iskola táskát várta és őrjöngtek h. csak „Grand Funkok + Chuck Berry von Deep Purple füst szállt a nagydobomra helyett asztat várták.
Erre a Syrius elsüvöltötte Raduly és Jacky Orcanszky nélkül (ők már megléptek) a Psycho Mániát és a Sápadt fényű ablakot(Baronits ellen slágerfesztivál győztes dal kezdemény/Orcánszky Jackie helyett meg akarta menteni az estét.
20-an kiléptek a Ganz Mávagtól!!!
Jövő szombaton ott volt már a Demjén Rózsi és minden rendben volt.
Filie Óóóó rájt to Mc Enzii játszottuk, süvöltöttem egy 15 perces Grand Funk dobszólót is nagy sikerrel a saját dobomon(YamahaBalogh Jenő Szivacs Model Arany Színű/Kormos Majakows. Utcai 32Ezer Ft 1971) a Bucomét már nem akartam szétverni, kemény rockerek voltunk.
A Bergendy Pisti azóta is, 40 év telt el csak, előre köszön és kezet fog velem mindenhol még az ORI büféjében és páternoszterben is, pedig ott elég szűk volt a hely és egyszer elfelejtettem kiszállni.
Háááát azt hittem feljebb majd, lefelé jövök majd a másik oldalon fejjel lefelé vagy bedarál a lift de nem…..
Drumric
A nagydobját Ludwig 1971 beszakítottam a Ganz Mávagi bulin ahol előzenekarként rontottam a levegőt Syrius előtt.
Persze mi grand funkkokat süvítettünk csere bőr meg nem volt.
Egyszercsak megjelent Bergendy István és oda adta a Bucom (Debreceny Csaba Medveczkyjének a Nagydobját a tamokkal együtt ,Le volt zárva a pincében a Ganz Mávag Kulturjában. Eredetileg ő neki voltunk az előzenekekara, rendszerességgel. Bergendy
Veszelinov amikor megvette az új Tamát,mielött leadta volna régi Ludwigját,a logókat átcserélte,hogy visszatérésekor a vámon ne legyen gondja!
érdekes lehetne beleakadni egy Ludwig blue olive logós cuccba!
A szomszéd gitáros srác a Peppinó nem volt gitárja két rajztáblából, amit előtte összeragasztott és kivágott lomfűrésszel. Elég jól is szólt nekem akkor tetszett.
Apja asztalos volt később lettek jobb gitárok is és készültek az eredeti Marshallok, Peavey hangfalak hoztunk aztán bele nyugatról vagy üresen vittük ki és ott szereltük be a hangszerbolt előtt Hamburgban Goudmans hangszórókat. Aztán vámmentes nanááá. http://www.marshallamps.de/equipment/
A dob is nagyon jól be volt mikrofonozva. AKG Brikett a nagydobba pokróc alá állvány nélkül. Úgy szólt mint egy bálna szív.
15 – 15 EZER KÖRÜL VOLT AZ ELSŐ REGENT LÁDÁM
15 – SIMOGATTAM, KERÜLGETTEM; MINT SZŰZ ÉVÁT AZ ÁDÁM
15 – A TUCHELT IDŐ MÚLVA GYUFASZÁLLAL TÁMASZTOTTAM
15 – BRG-MIKRáFONNAL AZ AGYAMAT MÁLASZTOTTAM
15 – DE MENT A BULI, ÉS HOZZÁ SZÓLT AZ ÉNEK
ÚGY AHOGY
15 – LÉNYEG A SOK JÓ SZÁM ÉS AZ; HOGY A SÖR MEGA JEGY FOGY
Hát amikor ezek a “Régi zenészek aktívak voltak, nekem még igencsak újdonság volt a női nem (a női igen meg még mindíg az ), és a hangszerek közelébe csak pakoláskor, meg akkor engedtek ha be kellett dugni a Jackot, vagy a keletiekbe a Tuchelt… De ettől függetlenül közöttük mozogtam, hallottam, ill. tapsztaltam ezt-azt. De azért egy ilyen összeröffenésben benne lennék szívesen. Max. vinnék némi vintage Vermona meg Regent cuccot,(ha lesz hozzá hangszer ill. zenész) hogy a fiatalok illusztrációképpen láthassák, hogyan szólal meg egy ilyen “guánótelepen” a Zene, ha profik csinálják.
Szóval: I.
Bányai tanár úr megírta valahanyadik iskoláját, olyan lineáris-fajta akart lenni, de nem volt neki se füle, se farka. Megkért, játszanám el a Rózsában, közönség+Petőfi Rádió élő egyenes közvetítés. Nézegettem, de hát az életkedvem is elment tőle. Eljött a nagy nap, bemutatás, ováció, beültem.
Bocs természetesen leslie69 akart lenni
Jó lenne persze ha a veteránok találkoznának személyesen és akkor tudnám ki van a nevek mögött. Talán összehozhat Gyuribá megint valami barátikört egy őskövület dobcuccal ricsi segíthetne neki ez ügyben. A farsang keretében még be is lehetne öltözni annosan.
Vermona orgona stb Bányai gyakorlatok keretében.
Hogy éltek a dobosok a 60-as ill. 70-es/ 80-as években, idevágó sztorikkal tarkítva.
Én a leslie ricsi lasek andrea(bocs de nem illene….) meg a maffay sokácokat tudnánk mesélni és még a fiataloknak se lenne unalmas én személyesen elkezdenék zúúúúúzni és bemutatok 1 2 frissen tanult AC DC rigmust T N T fájer of loáááávvvv!!! Paaaaaf
Szóval, amikor már “sztárdobos” voltam, engem is kikezdett a Gyula, és volt is köztünk jó hosszú mosolyszünet. De mentségére legyen mondva, rájöhetett, hogy ez nem illendő, meg be is rágtam, úgyhogy elkezdett békülni. Ami a N. Gabi kirúgását illeti, nem kellett a Gondának segítség, engem is kirúgott a konziból, mert sokat játszottam (hiányzás), és persze az is nyomott a latban, hogy beatzenét. De a Lakatos Tónit is kidobták, úgyhogy ez nem volt ritkaság.
Drága jó Lasek barátom!
Ne haragudj, de egy kicsit haragszom Rád!
Ugyanis fizikai fájdalmat okoztál nekem. Igaz, hogy akaratlanul, de akkor is.
Napokban éppen Münchenben jártam és sétáltam hajnali fél 4-kor az utcán.
Ez velem gyakrabban előfordul mostanában, mert ott a munkahelyem és
Éppen rám támadt a gondolat a sztoridból kifolyólag (18-as hozzászólás)
A „sokác” vagy inkább az, hogy „elsüvöltött” az a hírös énekes egy nótát
„Nehéz a boldogságtól búcsút venni, de én nem is magamtól teszem” kezdetűt.
Egy röhögő görcs szakadt rám és „csuda jó kedvem lett” csak, hogy a röhögéstűl megfájdult az oldalam.
És nem volt szép dolog tőled és nem is vártam volna el.
Minek eztet csinálni velem ennyi év után?
De, hogy teljesen át hipnotizáltál az biztos:
A magyar kollegám lebasz xx arintottama te szavaiddal élve:
„Mit süvöltesz itt az éccakába velem, mint az északi szél?”
Azért nem gondoltam volna ezt se.
Gábor nagyon komoly fellépései voltak az éjszakába nyúlva, külföldön is NDK-stb a rock ezredessel Frenreisz Károllyal mivel ő ment a Skorpióba a disszidált Fekete Gabi helyett (jó barátom).
Frenreisz miniszterekkel járt vadászni Gundel gyerek, 378 fellépése volt az NDK-ban egy évben!!!!
Nála nem lehetett csak olyan egyszerűen egy fellépést lemondani.
Kovács Gyula megunta, hogy rendszerességgel nem jelent meg Németh az órákon, elhallgathatta volna de nem……
Gábor szerint szó szerint idézem „Feljelentett a Gondánál…..”
Erre a hiányzó óraszám alapján kirakták…
De rengeteg más is lehetett mögötte Gábor úgy blattolta az anyagot, amit frissen leírt a Gyula, hogy közben többet voltak a verők a levegőben(dobálta és pörgette) mint a gumi lapon.
Nem tudott a mester már újat leírni neki mind mindenkinek a tudása véges és Gábor elég hamar a végére ért, mert önszorgalomból már Gyula előtt végig dobolta a Buddy Rich és Krupa originál Rudimenteket.
A Kovács dobiskola erre alapul és nagyon hasonlít rá ezért se lehetett az átkosban kiadni.
A Bányai rafinált volt és megváltoztatta a Rich/Krupa tényeket, elferdítette. Annak ellenére , hogy így már nem jó a Pernyének már megfelelő volt a kiadatásra. Ő volt az agy az ily jellegű irományok engedélyeztető bizottságában.
3.:Hogy kiba xx szatta a Gondával a Konziról a Németh Gábort 3 hónappal a diploma vizsga előtt, mert nagyobb hírneve lett mint neki, de csak technikailag persze.
Évtizedekkel később rehabilitálták Gábort a vele folytatott beszélgetés alapján
írom ezt és annak az alapján, hogy többször bent ültem az órán amikor kontráztak és kakaskodtak egymással.
2.:Amikor hülyített rávett, hogy hívjam fel(1976) Regős Istvánt és mondjam azt hogy én vagyok Gonda János unokatestvére, valami elintézni valóm ügyében.
És én hülye meg is tettem.
A beszélgetés kimenetelét nem részletezném a továbbiakban.
Még a Portikhoz jártam az OSZK-ba, amikor beállított a Gáti Pali, most jött Amerikából, vmi új dobolás van, úgy hívják “funk”! Oda is ült a Premierhez, megmutatni… Hát azt a dobolást! Ismeritek: amikor körülötte mindenki vigyorog. Más: már nem emlékszem milyen volt a Medveczky-dob, de arra igen, hogy a Bucom nagydobhangjára csak kapkodtam a fejem!